parteeeyyy

Ikväll äre ferre som gäller för våran del. Men nu till det stora problemet som man alltid har, vad ska man ha på sig?! Hade jag vetat att jag skulle bli borta såhär länge så skulle jag ha packat med mig lite mer i väskan. Har inte direkt råd att handla massa nytt heller, det suger. Jag får väl ta nån gammal trasa helt enkelt, inte mer med det.

Imorgon ska det bli jättefint väder, IGEN.. det är som att vara utomlands just nu, senaste dagarna har varit så sjuuuukt varma. Men vi klagar inte. Tråkigt nog så får jag ligga ute och sola själv imorgon för empan var tvungen att rycka in och jobba lite. Men men.. en skvallertidning och ipoden så funkar de ju ba fint de också!
 
Men nee, nu ska vi göra ett ryck här.. det går sakta men säkert här idag.. man blir så sjuuukt seg av denna värme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0