ne

Förlåt, men jag orkar verkligen inte rösta.. vet inte ens vad hela det här valet handlar om.. såå.. jag skippar det. Orkar inte ta mig till röbäck för att kryssa på nå papperslappar.. Varför kan man inte få skicka det med posten för? Då kanske jag skulle kunna fundera på saken.

Men, jaja.. nu blir det att tvätta heela kvällen och försöka få nån ordning här. Hade tänkt smörja in mig med brun-utan-sol också, men skippar nog det.. kommer lukta imorgon också och jag orkar inte sitta och lukta äckligt hela bussresan..

Jag känner mig sjuk.. som alltid innan jag ska göra nått roligt. Måste va resfeber. blä!




Gammal låt som jag blir sjukt peppad av, ska lyssna på den hela resan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0