midsommar



det var iaf soligt och fint till en början när vi kom till marstrand





fina vän



läskiga maneter överallt



på färjan













haha.. emmelie hoppade nästan av klackarna



skumt väder.. det regnade, åskade och var sol samtidigt.......



emmelie mobilnördar i väntan på bussen i morse



soligt när vi kom hem vid 6tiden imorse...haha..



jaa, vi bytte kläder med varandra under kvällen, hahha.. för man kan ju verkligeeeen inte gå ut på krogen 2 ggr i samma kläder, eller hur vare nu emmelie?



jag avslutar det här inlägget med att visa en riktigt äcklig badboy.. usch...


Tråkigt att vi inte kom ihåg kameran när vi var ute på krogen, för det var trevligt.. och ÄNNU tråkigare att vi inte tog några kort utanför 7eleven imorse, haha.. sjukt mycket roliga människor, jag gillare!

Kvällen var iaf trevlig.. vi kom isäng vid 7 imorse så det är lite segt här idag.. Men snart ska vi iaf dra iväg och käka på max!! Det blir bra. Hoppas alla andra hade en bra midsommar också, puss!

Kommentarer
Postat av: amanda dunger

haha dom där maneterna!! Dom bränns ju inte egentligen så jag o bella brukar ha vårat så kallade "manetkrig" varje sommar. En gång blev jag träffad i ansiktet och den BRÄNDES faktiskt (fuck vad ont det gjorde) ansiktet är det enda stället på kroppen som dom bräns så nu har jag förvarnat dig gumman;) hahaahahahah..

2009-06-24 @ 02:45:54
URL: http://adun.blogg.se/
Postat av: amanda dunger

haha dom där maneterna!! Dom bränns ju inte egentligen så jag o bella brukar ha vårat så kallade "manetkrig" varje sommar. En gång blev jag träffad i ansiktet och den BRÄNDES faktiskt (fuck vad ont det gjorde) ansiktet är det enda stället på kroppen som dom bräns så nu har jag förvarnat dig gumman;) hahaahahahah..

2009-06-24 @ 02:46:09
URL: http://adun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0