hora



full och lurig



<3



lite fulla på bussen



vi ville inte va med på bild.........



suddig bild på väg hem i spöregnet.


Det va tråkigt nog alla bilder från gårdagen.. kameran blev lite bortglömd. Kvällen var trevlig, mindre trevligt var det att gå hem kl 4 i spöregn, haha. Idag har vi iaf varit lite hurtiga och gått på stan, köpte ett par jätttefina skor. Och jag gick på stan helt osminkad, det var bra gjort av mig. Nu har vi tryckt i oss massa tacos, och sen blir det lite chirre, dirre och cola. Är lite sugen på ferre men kändes mysigare att sitta hemma och ta det lugnt när det ändå är pissväder. Men vi taggar morgondagen, som fan.

Nee, nu ska jag testa min outfit för imorgonkväll. Framförhållning.

tjaoo!

Kommentarer
Postat av: empan

"lite fula på bussen"

2009-06-13 @ 01:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0