hej umeå

Hej verkliga livet. Jag har inte saknat att vara hemma känner jag. Jag trodde ändå att jag skulle tycka att det var liiiite skönt att få komma hem, men icket. Jag kände knappt igen mig hemma, jättekonstig känsla. Var hemma en halvtimme sen drog jag till mammsen istället. Kändes så fel att vara själv. Något jag däremot saknar är att få träffa brudarna, det ska bli skönt. Så om nån vill träffas och kramas lite, ring mig! ;)

En annan grej som ska bli jäääävligt skönt är att få sova. Har inte sovit på över 1 dyng nu, det börjar kännas i kroppen. Funderade nästan på att vara vaken till ikväll men, det får nog bli en powernap iaf. Sen ska jag städa bilen.

När jag kommer hem ska jag uppdatera med lite bilder.

gonattt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0