haha?

Okej, det är inte meningen att jag ska hem tydligen. Alla resor jag har tänkt boka för att ta mig hem är fullbokade. Ses om 1 vecka då? Jag blir lite stressad just nu känner jag. Men jaja, får ta det som det kommer.. Det känns inte riktigt okej just nu. Men imorgon är en ny dag, den får avgöra vilket dag min hemresa blir helt enkelt. Fredag eller måndag.

Är det nån som saknar mig hemma? Annars känns de väldigt ovärt att komma hem, haha.

puss



allt man behöver en fin dag som denna, lite musik och jordgubbar.



och en bärs såklart på en solig uteservering



emmelie vart lycklig när hon hittade sin chokladkaka



jag är som ett barn, ge mig lite godis så är jag tyst. Och ja, jag har bränt benen som fan. räkben



haha har gått upp några kilon här nere i götet känner jag. öl och godis.. farligt.




den här bilden är till dig elin, tänkte att det var en rulltrappa du skulle tycka om ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha ffan vilken rulltrappa, o klart jag saknar dig ;) öl på lördag! komsi!

2009-06-24 @ 06:37:14
URL: http://ilajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom hem till på fredag! Du ska med ut på lilla göteborg juuuuuu... saknad.. Pusser

2009-06-24 @ 11:25:42
URL: http://madbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0