göteborg då

Såååå skönt att va framme hos min älskade. Som jag längtat! Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva just nu, är lite tom i huvudet. Har sovit 2½ timma på 1½ dygn, då funkar man inte helt normalt känner jag. Men mina 15 timmar på buss gick mycket bättre än väntat. Jag hann aldrig ens bli less, tro det eller ej. Men allt handlar väl om att ha rätt inställning i guess.  Ikväll har vi myst med chirre, dirre och kall cola. Blir nog en tidig kväll skulle jag gissa på, så får vi tagga morgondagen istället. Lite shopping sen lite bärs kanscheee?






haha, lovar att bjuda på roligare bilder resterande dagar. Men det här är ungefär allt vi orkat göra idag.

nu ska jag ringa mändi och ta en telefoncigg, sen kramas med empis. pussis

emmelie says: du är ju ful!

ELLER?

ps. jag har skavsår i öronen ds.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hade precis börjar sakna Gbg men nooooo, inte korven och domdär jäävla makaronerna.... hahaha

2009-06-10 @ 00:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0