gomorrongomorron

Idag va första dagen på länge som jag verkligen kunde få sova ut, HUR skönt som helst. Tog morgonkaffet och morgonciggen för en stund sen, så nu kanske jag borde försöka få i mig frukost också.

Ikväll ska jag äta middag hos mammsen, sen ska vi kolla på film och så sover jag nog över där. Så kan vi gå och rösta tillsammans imorgon.

Men vet ni vad jag ska göra nu? Börja skriva min packlista. Känner mig lite stressad över att det bara är 2 dagar kvar till jag drar. Men ändå sjukligt taggad. Det ska bli så najs!


Någon som har tips på en bra ljudbok som jag kan lyssna på när jag åker buss i 100 år? :)


Kommentarer
Postat av: Elin

antagligen stieg larsson böckerna ;)

2009-06-06 @ 15:14:42
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0