dumme jävel

Ni vet dedär att en fågel bajsade på mig häromdagen? Idag var jag så inne i att kolla efter fåglar att jag höll på att bli påkörd av bussen. Och det var på EXAKT samma ställe. Jag kommer aldrig våga gå där nå mer. Och när jag säger "höll på att bli påkörd av bussen", så menar jag verkligen det.. Jag gick, kollade efter fågeljävlar, gick lite till.. emmelie säger "men duuu!", så vänder jag mig om och tar ett steg tillbaka, och just då kör bussen förbi och nästan tar i mig. Bra av mig.

Nu sitter vi och pimplar lite vin och ikväll blir det utgång igen, jag gillare!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag o snoppar ;)

2009-06-16 @ 19:49:13
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0