drygarns

Jag har en konstig känsla i kroppen.. såndär känsla när man helst bara vill krypa ur sig själv en stund, om nån fattar vad jag menar? Men, det går säkert över. Nu är amanda på väg hit och så ska hon, jag och mammsen se filmen ps. i love you, alla säger ju att den är så himla bra. Får väl se sen om jag gillar den lika mycket som alla andra. Jag har blivit så kräsen när det gäller filmer känner jag.

Sa jag förresten att jag hade tänkt hitta min dröm-man nere i söder? Inte? Nemen, det är min plan iaf. Nån rik jäkel som kan betala för mig så att jag kan stanna där nere utan att behöva hitta lägenhet, jobb osv. Visst låter det bra? Drömma går ju iaf..

Vill att det ska bli måndag nuuuu.. eller.. nej, jag menar.. jag vill att det ska bli tisdag NU!

tjingeling


Kommentarer
Postat av: JAG

empan är övervänt!!!!!

2009-06-07 @ 01:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0