we are okay

Vilken lång dag! Imorse klev jag upp tidigt, åkte till tavelsjö på 5-årskalas, sen till stan, köpte en soffa och åt middag med mamma och mormor, sen skjutsade jag hem mammsen, sen blev det bullis nån timme, hann med en sväng förbi elin också.. inte en lugn stund. Är galet trött nu, ska bli riktigt skönt att sova. Imorgon kommer empan hem också, jag längtar.

Har inte så mycket annat vettigt att skriva, så jag tänkte lägga upp några bilder från sista dagarna innan jag åkte hem.





sista festkvällen med empan



strandhäng och myspys



snäckorna som ligger där har jag plockat, haha. jättefina



träffade cajsan i sthlm några timmar på vägen hem



vi satt och drack bärs, rökte och snackade skit.. hur mysigt som helst!




och här är soffan jag köpte idag, jag hoppas att den passar bra i nya lägenheten..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin soffa malle!! :)

2009-07-06 @ 00:51:19
URL: http://madbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0