knock you down

Usch, vad dålig jag blivit på att uppdatera märker jag. Måste skärpa mig.

Igår var iaf en sjukt bra dag och kväll. Först åkte jag och elin till södervik, men där vare verkligen iskallt, så efter 10 min gav vi upp och åkte hem till mig istället. Där var det riktigt varmt och skönt, och lite färg fick man också. På kvällen blev det förfest hos elin, det var jättetrevligt. Kul att träffa lite nytt folk. Sen utgång på tc, men det var väl lite sisådär.. jag är som småless på krogen känner jag. Saknar mer att parkhänga med massa mysiga brudar, men de kommer.

Jag saknar göteborg. Jag måste försöka ta ut lite mer semester och åka ner en gång till innan empan flyttar hem. Det måste helt enkelt ordna sig på nått sätt. Jag får väl råna eller bank eller nått.. kan ju inte va så svårt.. ellllller?

Idag är jag seg och lite halvdepp, men varje gång jag kollar inkorgen med sms så känns de lite bättre, haha..






min brulla är föresten här igen, jag gillare! a lot!

Kommentarer
Postat av: dunger

nä DUU är snyggare;)

haha du är så gullig :)

2009-07-22 @ 08:36:17
URL: http://adun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0