foolish game

Hej hopp snopp. Ikväll är jag lite less känner jag.. ALLA festar utom jag typ.. blä! Men på fredag så jäklar, då är det min tur. Känns ändå lite skönt att få jobba imorgon, jag behöver varenda krona just nu.

Imorgon måste jag verkligen ta tag i att ringa och kolla massa grejer om lägenheten, blev helt plötsligt lite stressad. Tiden har gått alldeles för fort. Nyss var det 3 månader, och huxflux så äre bara 3 veckor. Sick!

Idag hittade jag iaf handdukar och matta till badrummet, jag tror att det kommer att blir HUR fint som helst.

 

Lite otippat att jag av nån skulle välja rosa, men jag tycker att färgen var asball. Är dock lite sugen på orange, men.. jaa jag får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0