breathe

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag vet typ knappt vad jag heter längre. Så stressigt känns allt hela tiden. Nu har jag iofs gjort ingenting i 2 timmar, kanske låter skönt, men det blir jag nästan ännu mer stressad av. Och med tanke på att det är lördag idag så borde jag göra ett ryck nu på dirr om jag ska hinna göra några ärenden.

Igår blev vi iaf klar med målningen i vardagsrummet/sovalkoven. Jag och mammsen började med målandet men sen kom amanda och madde och hjälpte till, det uppskattades kan jag lova. Fort gick det också! Och så fick jag jätttttefina inflyttningspresenter av madde. En ljuslykta och en fruktskål, fylld med frukt också desutom. Det gillades. Tusen tack!!

Ikväll verkar det inte hända något vettigt så jag antar att jag helt enkelt får spendera min lördagkväll med flyttlådor och lite fix. Får flytta möblerna imorgon helt enkelt. Sen IKEA på måndag, sooom jag längtat.

Behöver jag ens säga hur gärna jag vill ha tisdag NU? Det ska bli najs. Mysmysmys och åter mys i 6 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0