wallander - hämnden

Ikväll har jag hängt med Elin och Ida, det var mysigt. Så sällan man hinner umgås nuförtiden. Det blev bio och vi såg Wallander - hämnden. Jag måste säga att jag tycker att den var sisådär. Absolut inte dålig, men för att vara en biofilm så hade jag kanske förväntat mig mer. Har man inte sett wallander tidigare så kan jag tänka mig att man gillar den. Men utan Ola Rapace och Johanna Sällström så kändes det inte alls lika bra. Det var nog det jag inte gillade. Filmen i övrigt var som ändå bra. Handlingen var bra, filmen var bra gjord. Allt sånt var bra. Men det var tomt utan dom 2 i filmen helt enkelt.






Filmen får en 3a av mig, men hade dom två fortfarande varit med hade den säkert kunna få en 5a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0