tråkig period

Mitt liv är inne i en extremt tråkig fas just nu. Inget roligt händer, jag har ingenting att se fram emot, och den här årstiden suger. Jag har typ aldrig känt mig så ensam som nu heller, konstigt nog. Alla bara försvinner. Idag har varit en riktig deppdag.

Livet känns rätt meningslöst när man lever, bara för att leva. Känns inte direkt som att jag gör någon nytta överhuvudtaget. Och just nu känns det typ som att "skulle nån ens märka om jag flyttade på andra sidan jordklotet? skulle någon ens sakna mig?". Kanske låter töntigt, men det är iaf så det känns.

Kan väl sammanfatta det hela med att allt känns rätt meningslöst just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det var lite töntigt, vi ska ju dansa shlager på lördag!!

2009-01-17 @ 18:02:54
URL: http://ilajn.blogg.se/
Postat av: Elin

fast, man får vara töntig ibland, som jag, jag ska se kärleksfilm ikväll o deppa litegrann =)

2009-01-17 @ 18:06:28
URL: http://ilajn.blogg.se/
Postat av: empan

hörru, utan dig är jag inte hel.. soulie!

2009-01-17 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0