sovmorgon

Det här måste vara min skönaste morgon på.. jag vet inte hur länge. Helt sjukt hur mycket man uppskattar en sovmorgon när man inte haft det på länge. Bara de här att slippa stressa. Att för ovanlighetens skull kunna sitta ner vid köksbordet och äta frukost. (i vanliga fall springer jag runt och äter en macka medan jag gör mig i ordning)

Nu är jag iaf färdig, och om 1 timme ska jag till optikern och fixa linser. Jag är jättenervös. Sist gick det inte alls bra för mitt lag. Mina ögon är jättekänsliga, och små.. såå.. nee det funkade inte bra det där sist. Får hoppas att det går bättre den här gången.

Efter det åker jag till bullis några dagar och kommer hem igen på fredag. Ska bli skönt att få slappa några dagar. Men om jag känner mig själv så kommer jag bli less ganska fort. Inte less på att vara där, utan less för att jag blir så galet rastlös när jag är ledig. Jag har verkligen jättesvårt att bara sätta mig ner och göra ingenting. Men men, får väl städa hela huset i värsta fall, haha. Det brukar alltid uppskattas.


Nee, dags att kila! pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0