skön dag

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag, trots att jag hade vaknat på fel sida och åkte en äckelbuss till stan så blev det bra tillslut ändå. Idag började rean på jobbet, och jag älskar när de är riktigt mycket folk. Nog för att de va väldigt lite folk nu om man jämför med sist, men de kan ju bero på att det är torsdag, och sist var det på en lördag. Men hur som helst, tillräckligt mycket att göra för att jag ska va glad.

Efter jobbet kom mammsen med lite middag och sen for vi iväg på ett yoga-pass. Det ska nog bli min nya torsdagsgrej. Riktigt skönt var det. Och sista kvarten på avslappningen så somnade jag, haha! Inte så oväntat med tanke på hur trött jag är idag.

Imorgon blir det jobb mellan 10-17 sen ska jag iväg och färga mina ögonfransar, äntligen! Tänkte ta mig lite tid att simma en stund också. Sen blire att hänga med empan! Skulle gissa på att vi som vanligt kommer att sitta ihopkurade under täcket i soffan och kolla på gossip girl eller något liknande. Och så börjar ju Let's Dance imorgon också, det ska bli kul. Nya fredags-sysslan!


nee, sova nu så man orkar med morgondagen, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0