sent sådär

Sitter här i soffan och kollar på prison break och har nyss fått i mig lite middag.. bättre sent än aldrig. Hädanefter ska jag försöka äta middag innan jag far och tränar, för de blir galet sent annars. Ingen hit!

Jobb idag mellan 12-18, vilket jag trodde skulle bli en tråkig dag utan något att göra, men icket! Vi fick massor av nya varor idag så jag har haft det jag gjort hela dagen, de va skönt. Efter jobbet blev det raka vägen till iksu och så körde vi ett pass med afro power dance, haha. Lite udda grej, men rolig.

Sex and the city börjar på kvällarna nu igen, det gillas. Perfekt att kolla på innan man ska sova. Jobbigt nog är det en halvtimma kvar och jag är redan trött.. men men..

sängen nästa iaf, gonattt!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är utmanad, kolla min blogg ;)

2009-01-12 @ 23:11:49
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0