måsten

Jag borde vara jätteglad.. men jag mår mest bara dåligt. Jag fattar inte.. Steget in i vuxenvärlden är lite jobbigt faktiskt. Livet blir så seriöst när man blir vuxen, det finns så himla många måsten. Jag hatar ordet "måste". Man måste jobba för att ha råd att leva. Man måste betala räkningar. Man måste tänka på vad man gör av med för pengar. Man måste fara och handla. Man måste planera. Man måste helt enkelt ha lite bättre framförhållning.

Aja, antar att det hör till livet helt enkelt.

Vi måste få lägenheten nu. Allt annat får helt enkelt ordna sig med tiden.

Haha, ordet måste är förövrigt ett jävligt fult ord. Insåg de nu efter att ha skrivit det så många gånger.

       


gonattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0