lång rättegång

Idag tog jag mig upp i hyffsad tid, det var skönt. Hann sitta och dricka kaffe halva morgonen och prata med Mia och Eva. Vid 12 for vi in till stan, hämtade upp mormor, och lämnade Fanny. Sen for vi på rättegången som skulle vara idag och var där från 13.30 till 17 ungefär. Hade lagom träsmak i rumpan efteråt. Men som de verkade idag iaf så blir det som jag vill att det ska bli. Om 2 veckor kommer domen så får hålla tummarna tills dess.

Resten av kvällen har jag bara varit trött.. som vanligt typ. Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig typ.. nu! Känner jag mig själv rätt kommer jag ändå inte somna fören om någon timma.. har en förmåga att fastna i tvn rätt länge.

Imorgon ska jag hem, och helgen blir en väldigt lugn helg.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0