galen huvudvärk

Har haft extreeeem huvudvärk exakt precis heeela dagen. Vilket gjorde att jag varit på extremt dåligt humör också.. som vanligt senaste tiden? Jag är ju inget annat än grinig. Får hoppas att det går över snart.

Ledig 2 dagar nu. Stan imorgon hade jag tänkt, sen personalmöte. På fredag tänkte jag försöka hinna hänga med ilajn en stund, sen bodybalance kl 13, och så ska jag förbi farmor en sväng. 

Helgen blir lugn, tråkigt men sant. Jag är typ övertaggad på fest.. men får hålla ut ett tag till. 

Mitt liv är galet tråkigt just nu, helt sjukt. Får hoppas att de blir bättre snart.. men det tror jag. Inte länge kvar till våren, och vem är inte lycklig då? 

tjao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0