flytt i februari

Yeeeeeeeei, vi fick lägenheten!!!! Jag är så jävla bra. Så om ungefär 1½ vecka flyttar vi. Jag är huuur glad som helst, samtidigt som jag är galet nervös. Mest för de här med pengar... usch. Måste prata med chefen om lite fler timmar om det här ska gå ihop. Och hur ska jag ha råd med möbler?

Och varför ska allt man behöver ta slut när man inte har råd? Jag behöver nytt smink, en ny hårspray, lite frisörgrejer till håret, kanske lite nya kläder.. jaaa, allt sånt. Men antar att jag får gå runt i mjukis och osminkad ett tag framöver, och typ köpa eldorados schampoo, haha. Jaja, sånt får ordna sig med tiden helt enkelt.

Jag längtar till maj och juni, för då kommer dom stora pengarna. Jag skulle behöva dom typ.. nu. Som tur var kan jag få mina pengar från jobbet till träningskortet för 4 mån, så det är ju alltid nått.

Men jaa, som sagt.. får hoppas allt ordnar sig. I'm happy! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0