en söndag sådär

Igår var en riktigt trevlig kväll faktiskt, är glad att jag tog mig ut med tjejerna. Började med förfest hos elin med trevligt sällskap och gott dricka. Sen blev det utgång på olles, alltid lika trevligt. Det är nog mitt favoritställe just nu. Gillar att man bara kan köpa en öl och sätta sig ner och prata och vara social.

Jag hade lovat mig själv att jag faktiskt skulle hem och sova, men ändå vaknar jag någon helt annanstans. Slitet värre. Orkade inte fara hem så jag tog bussen till mormor istället och sitter här och känner lugnet. Snart kommer Jenny och barnen också, då ska vi äta pizza sen ska vi ringa till Malin i USA. Det blir kul :)

Ne, om man skulle ta en dusch kanske. Dock kan jag inte tvätta håret för mormor har varken hårtork eller plattång, haha. Dagens i-landsproblem. Och så kolla på lägenheten ikväll då! Jag vill verkligeeeeeen ha den! Hoppas!
 
 



Haha, galet ocharmig bild på en halvklar balle. Men de va tydligen den enda jag var med på. Tråkigt nog. Tur att Elin alltid är söt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0