en låt som betyder mycket



If it's a broken part, replace it
If it's a broken arm then brace it
If it's a broken heart then face it

Hold your own
Know your name
And go your own way
And everything will be fine

Får lite jobbiga minnen av den, men jag älskar den.

En annan låt som man borde vara dyngless på, men som jag fortfarande blir lika glad av att höra, det är lady gaga - just dance. Lyssnade mycket på den i somras när vi festade osv, och när jag festade så mådde jag ju ganska bra trots omständigheterna. Så den påminner mig om alla roliga stunder mitt i allt helvete. Jag blir lika glad varje gång jag hör den. Om nått känns jobbigt så lyssnar jag på den, och så känns allt lite bättre.

   

jag saknar sommar, mitt långa hår, och massa festande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0