en fredag sådär

Är helt dagavild just nu, känns verkligen som att det är söndag. Jättekonstigt. Jag sov iaf 14 timmar inatt, tror att jag behövde det. Sen har jag inte gjort nått vettigt alls på hela dagen, riktigt skönt. Tog ett bad en liten stund, det var skönt men ändå jobbigt, jag tar ju alltid så varmt vatten att jag blir helt yr i skallen av värmen efter en stund.

Fick iaf besök av empan en stund ikväll, det va mys! Vi satt ihopkurade i soffan under mitt duntäcke och kollade på gossip girl. Och så kom vi fram till att det är typ den bästa serien som gjorts. Vi kom även fram till att killar är skit, kanske ingen nyhet, och kanske inte alla, men iaf dom vi känner.

Nu ska jag kolla klart på en film jag laddade hem som jag inte sett på flera år, save the last dance. Och sen ska jag se en film som jag säkert sett 100 ggr men aldrig blir less på: step up!! jag älskar den! Det är nått med dansfilmer som jag bara älskar.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0