det gör ont i hjärtat

Jag saknar Malin redan, och ändå har hon inte ens farit till USA än. Dock flög hon iväg till sthlm idag så idag var sista gången man fick se henne på väldigt länge. Vet inte riktigt vad jag ska skriva ens, det känns bara jobbigt. Men det går nog över, man måste nog vänja sig tror jag.

Efter att vi vinkat av Malin så for jag och mammsen ner på stan en sväng och kikade lite på träningskläder, och jag har hittat ganska fina saker nu. Får hoppas att byxorna finns kvar imorron bara, annars blir jag less. Sen for jag hem och dog i soffan ett tag, kanske lite för länge. Får hoppas att jag kan somna i mer vettig tid ikväll. 5 på morgonen känns inte sådär jättestabilt.

Imorgon blir det iaf att fara på IKSU spa och köpa träningskortet, det är spikat nu! Är riktigt taggad faktiskt...

Nee, nu blire nån film och sen försöka sova. gonattt!


ps. grattis på 24års-dagen bästa moster, så ses vi om 1 år igen förhoppningsvis. Om du inte hittar dig någon karl där nere ;P ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0