bra start på det nya året

Så var det 2009! Tiden går sjukt fort. Gårdagen var trevlig faktiskt, trots att jag är väldigt anti nyårsafton. Först middag med tjejerna, sen utgång, och sen efterfest som kanske inte slutade så bra, haha. Men ändå en trevlig kväll, helt klart!

Somnade kanske vid halv 8 i morse, och vaknade nånstans på haga vid halv 11 typ, inte speciellt många timmars sömn så jag förstår inte ens hur jag orkar vara vaken just nu. Iaf så hämtade Jenny mig då och sen for hon, jag, malin, mamma och mormor till IKSU spa och hade det huuur mysigt som helst. Dit ska jag verkligen gå oftare. Har taggat tjejerna på att fara dit 1 gång i månaden, så jag hoppas att det blir av. Hade jag haft råd och ork att ta mig dit bort varje dag så hade jag utan tvekan köpt träningskort där, men det kändes halvdrygt. Men det tåls att fundera på.

Efter våran spa-dag så for vi iväg och käkade lite kinamat, jättesmarrigt, och länge sen sist. Och kvällen avslutades med bio. Inte speciellt bra film, men så trött som jag är så hade jag inte orkat se någon film där man måste anstränga sig för att hänga med, haha.

Hur som helst, sjukt bra start, det gillas! Ska bli spännande att se vad det här året har att erbjuda.

Gott nytt år!



Solsimulator på IKSU, kan vara typ det skönaste på länge. Ligga i bikini i en solstol och bara få känslan av sommar, hur underbart är inte det? Ligger man och blundar så känns det precis som att man ligger på en strand nånstans. En timme där motsvarar 25 min en svensk sommardag mitt på dagen. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0