att inte kunna somna

Men jag antar att det är smällen man får ta när man sovit alldeles för många timmar natten innan. Jag hatar bara det här att tiden rinner iväg så sjukt fort på natten. Och så blir det alltid ännu svårare att somna när man vet att man borde sova för att orka upp tidigt dagen efter. Och jag är verkligen inte ens lite trött, blä!
 

Imorgon blir en jobbig dag, sista gången jag ser Malin på 1 år. Jag har som inte riktigt fattat att hon ska iväg, men verkligheten börjar komma ikapp nu och det känns jättejobbigt. Inte för att vi ses varje dag när hon är hemma, och nog för att hon bott borta förr men då har det ändå bara varit att ringa eller fara och hälsa på. Men USA liksom, det är förjävla långt bort. Och med min flygrädsla så lär jag ju aldrig ta mig dit och hälsa på heller. åååh, jättejobbigt verkligen!! Nu gråter jag också. Men får helt enkelt hoppas att 2009 går fort och att hon har det underbart där borta. Vi har ju trots allt varsin ny dator med webcam så vi får ses genom den helt enkelt.. Men då är det ju den där jäkla tidsskillnaden.

Fan fan fan, jag trodde inte att det skulle kännas såhär jobbigt. Jätteledsen är jag. Saknaden kommer vara enorm.

Aja, ska lägga mig och vara ledsen ett tag till nu sen ska jag dra igång nästa film och hoppas att jag somnar förr eller senare...

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0