why?

Usch, jag mår apa idag. Eller, hade kunnat vara värre men ändå. Det går som i vågor. Ena stunden mår jag asbra och andra stunden är jag hur bakis som helst. Hade tänkt fara och träna men min kropp orkar verkligen inte det idag.

Igår var trevligt iaf. Förfest hos mig, sen utgång på olles, och sen hamnade jag på hedlunda och vandrade hem vid 4 inatt. Helt sjukt vilket dåligt lokalsinne jag har. Jag visste inte ens hur jag skulle hitta hem, haha. Men kom ju hem tillslut iaf. Tur det. Kvällens tråkigaste var att empan fick i sig lite för mycket av det goda och for hem alldeles för tidigt. Det var jättesynd. Hade velat ha en sista partykväll med min bäste. Men de kommer fler gånger, i götet kanske?

Nu väntar jag på mändi. Vi ska baka banankladdkaka, jag tycker de lät jättesmarrigt. Sen ska vi se på Patrik 1,5. Jag tror att den är bra. Jag hoppas det iaf.

Varför känns det som att jag blir en sämre människa för varje dag som går? Måste få nån ändring på det. Men vart ska man börja?


här är en söt bakisbild på mig med gårdagens frilla&smink, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0