varför?

Varför hittar man alltid så mycket fint när man inte har råd? När man väl har pengar och har bestämt sig för att köpa nått så hittar man ju ingenting. Det är så typiskt. Jag har gått och kärat ner mig i 3 par skor nu. Men har bestämt mig för att ta mig råd och köpa ett par nu iaf. Köpte 2 par jeans idag också, eller rättare sagt, mamma köpte 2 par jeans åt mig idag, det var snällt. Och sen köpte jag mig ett par nya mjukis/träningsbyxor. Jag borde handla mat istället. Men det är mycket roligare att köpa saker man kan ha på sig. Och så borde jag spara mina pengar till ikea-resan, som faktiskt är bokad nu. Den 28e blir det en heldag i sundsvall, jag längtar!

Men jag har försökt sluta oroa mig över pengar och tänka att allt ordnar sig. Det blir bättre så.

Idag har jag haft en heldag med empan, mycket trevligt. Jag kommer sakna att gå och småbråka med henne hela dagarna. Ena stunden är vi helt seriösa om vem som har rätt och fel, och just efter skrattar vi bara åt hur töntiga vi låter. Det gillar jag. Och så kom ilajn förbi en sväng, också trevligt. Och nu väntar jag på gåsen. Får hoppas att hon dyker upp snart för jag är uttråkad.




Dom här skorna har jag nästan bestämt mig för att köpa ändå. Så fina!

 

empan och en loka som råkade va i frysen lite för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0