träsmak i röven

Här sitter jag på vardagsrumsgolvet en fredagkväll med datorn i knäet och kollar på Let's Dance, kanske det roligaste avsnittet någonsin. Det är dock jäkligt oskönt att sitta på parkettgolvet, men sladden räcker inte till soffan så vad har man för val? Tog en kudde nu iaf så, det blev lite bättre.

Idag var en jättebra dag på jobbet. Inte för att det hände nått speciellt egentligen men, det var bara bra helt enkelt. Efter jobbet var vi och köpte en födelsedagspresent till jenny, och sen träffade jag upp martin på ica för att fixa det sista till middagen (vår första middag tillsammans sen vi flyttade, haha.. bättre sent än aldrig.). Det blev kött, pommes och bea, asgott. Och martin är ju kung i köket, jag är förvånad. Men de är ju bra, då slipper jag laga mat, höhö.

Sen har jag tvättat lite mer också. Tvättade upp några nya sängläder så jag har ifall torktumlarn vill jävlas mer med mig någon annan gång.

Ne, huvva.. vilken ensam tråkig fredagkväll. Nu ska jag skriva en liten lista på vad jag ska komma ihåg att köpa på ikea imorgon, sen borde jag sova om jag ska orka upp 05.30.

bajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0