taggad på träning

Sista lediga dagen idag då. Jag sov ut, och sen kom mändi hit och har varit med mig hela dagen. Tog mig ner på vårdcentralen idag också, så på måndag fick jag en tid. Skönt, men drygt, för nu måste jag boka om min tid för linsprovningen. Men läkarbesöket känns snäppet viktigare.

Och idag ikväll blir det träning. Känns som att det var länge sen sist. Har alltid varit lite negativ till spinning, men har lovat mammsen att testa det med henne nån gång. Så ikväll ska jag göra bort det. Men vem vet, jag kanske kommer tycka att det är roligt? Tveksamt, men man vet aldrig.

Sitter redan med träningskläderna på och försöker tagga till lite. Nu ska jag laga middag och sen dra iväg.

Och jag hoppashoppashoppas att Martin fixar internet idag. Så jag kan ligga i min säng med datorn hela kvällen. Inatt bli första natten själv i lägenheten också.. lite läskigt.. jag hatar att va själv. Men det går nog bra.


tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0