Nu händer det grejer

Jag har en bra vecka framför mig nu.

Tors: Jobb 11-18 sen ett yogapass
Fre: Jobb 9.30-18, kvällen lär spenderas framför tvn
Lör: Kanske träffa Jenny en stund. Efter det, skriva kontraktet för lägenheten!!!
Sön: Flytta alla mina grejer till lägenheten, yeeeei!
Mån: Jobb 12-18 sen lite afro powerdance kanskeeee
Tis: Jobb 12-18 sen fira med ett glas vin med Martin och sova första natten i lägenheten
Ons: Ledig dag, opitkern kl 13.00  och efter det kommer moster + kusiner och äter middag med mig

Jag längtar massor. Första natten i lägenheten ska bli spännande. Kommer vakna och inte riktigt fatta vars jag är, haha. Så om prick 1 vecka kommer jag vakna i min.. eller ja, våran.. nya lägenhet.


Nee, nu blire lite gossip girl och greek sen sängen! gonattt




Tråkigt nog är lägenheten inte på hemnet längre så de här är dom enda bilderna jag kan visa just nu. Men jag får uppdatera sen när vi flyttat klart. Då blir det bilder från alla rum, och med våra möbler ist ;P

Jätttttefin är den, jag längtar.

(ps. jag önskar mig en såndär stor golv-blomma som står bredvid fåtöljen. ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0