jag tror jag börjar bli gammal

Har haft en lugn helg, igen! Känns som att jag aldrig festar nuförtiden. Nog för att det kanske är bra, men ändå. Jag orkar verkligen inte nuförtiden. Som nu, det är lördag, klockan är elva, och jag har tänkt sova. Men det är ganska skönt att slippa va bakis varje söndag. Men nästa helg blir det iaf utgång. Jag längtar redan. Det var alldeles för länge sen sist.

Ikväll har jag varit med empan och vi såg på en dålig film. The Wrestler? Tror den heter så. Ingen film för mig måste jag säga. Dåligt slut var det också. Nee, inte alls nån sevärd film. Tummen ner.

Men som sagt, sova nu. Jobb imorgon. Sen till moster, och sen ska jag äntligen hem till min säng. Det ska bli skönt.


nattinattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0