inte min dag helt enkelt

Idag har varit en pissdag på alla sätt och vis.

- har sovit allllldeles för lite inatt
- foten till min tv visade sig kosta så mycket som 800 kr
- jag har haft jätteont i magen
- min mobilladdare är spårlöst försvunnen
- har träningsvärk i hela kroppen (lite skönt men, ändå jobbigt)
- slutade jobbet tidigare
- tränade och har ännu mer ont i mitt knä nu
- skulle tvätta, och tvättmedelsluckan va näst intill möglig
- när jag skulle torktumla var de kvar damm i de där facket, jätteäckligt

och som pricken över i:et, när jag varit duktig och städat, tvättat och allt sånt och ska sätta mig vid datorn så funkar inte internethelvetet. Har gått runt och varit gråtfärdig hela dagen bara för att allt varit emot mig.

Men kanske borde sova så att det blir en ny dag snart. Ny dag, nya möjligheter.

Uschuschusch, är verkligen på hur dåligt humör som helst.

tack&hej!

ps. min ipod hakade just upp sig också, great! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0