ikea

Vilken underbar dag! Finns det något roligare än en heldag på ikea? Tveksamt!

Klev upp halv 6 imorse, var så trött att jag gick runt och blundade i några minuter för de gjorde ont att öppna ögonen. Men efter en dusch så blev det bättre. Resan ner gick fort, och timmarna där inne gick ännu snabbare. Fick iaf med mig mycket fint hem. Vardagsrummet blev jätttttefint, jag är nöjd. Hade gärna handlat lite mer men, vart lite tvärsnål och stressad. Känns så onödigt att impulshandla. Får köpa det sista på lagerhaus isället. Lär nog inte vara så svårt att hitta något fint där, eller vad säger du elin?


Nee, nu ska jag lägga mig och kolla på real world och sen sooova. Imorgon blir det kalas i tavelsjö och sen ska jag hänga med empan en stund innan hon lämnar mig.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0