funktionell träning

Idag sov jag jättelänge, det var skönt. Fast lite jobbigt bara att jag inte är ett dugg trött nu. Men men de kommer väl.

Ikväll provade jag iaf på en ny grej, funktionell träning. Det var svettigt kan jag lova, men väldigt väldigt bra. Känns kul att jag börjar hitta roliga träningspass som passar. Är så tungt att ta sig iväg och träna när man inte tycker att det är roligt. Men nu börjar jag hitta träningsformer som är perfekta. Vill verkligen bli vältränad, men att stå i gymmet känns så jääääkla tråkigt. Men på pass måste man ju verkligen kämpa, och så har man någon som peppar en hela tiden. Det är great!

Nu ska jag nog ta tag i att boka min tid med personlig tränare. Jag hoppas på att få hunken! mums.

Jobb imorron 12-18, sen träning, och så ska jag steka lite i solarium och i solrummet. De blir najs.


ps. jag monterade ihop ett bord helt själv igår, väldigt imponerad av mig själv. martin klarade inte ens av att montera ihop ett diskställ själv så, 1-0 till mig. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0