första natten

Sådärja, nu bor jag i nya lägenheten på riktigt. Jag trivs som fisken i vattnet, känner mig verligen som hemma.

Igår fick jag upp lite gardiner iaf, så det ser lite hemtrevligt ut. Vårat vardagsrum är dock vääääldigt tomt, haha. Får försöka fylla upp det lite mer. Igår ville allt jävlas med mig, men idag går lite bättre. Nu funkar internet på min dator också. Jobbigt nog måste jag ändå sitta i martins rum, för sladden räcker inte långt. Så nu ska jag fixa trådlöst istället, det blir skönt. Lyckades tagga martin på lite alkohol igår tillslut så vi avslutade kvällen med 2 öl och jag sov riktigt gott efter det.

Idag har jag varit ledig.. tråååkigt. Sov ut länge. Sen tog jag mig i kragen och gick iväg till vårdcentralen här och skrev in mig, och så shoppade jag lite på apoteket. Sen tog jag en promenad till öb och handlade lite. Så nu kan jag storstäda ikväll.

Nu väntar jag på att mammsen ska komma hit och laga lite middag med mig, min kyl är så gott som tom. Idag har jag levt på en husman med smör och leverpastej, och en banan. haha. Det är inte lätt alla dagar.



Såhär får man göra när man inte har en strykbräda. Och det funkade ju lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0