flyttfeber

Sådärja, nu tror jag att jag packat ihop allt.. eller, iaf det jag behöver under dom här 6 månaderna. Känns ändå som att jag glömt hälften.

Jag har mått illa precis hela kvällen, känns typ som att jag ska bli magsjuk. Men jag hoppas inte det. Kom på att jag nästan alltid mår såhär dåligt när jag är nervös inför nått. Innan uppkörningen mådde jag piss, innan studenten mådde jag piss, nu mår jag piss. Men förhoppningsvis är det bara lite flyttfeber jag har.

Blev inget kontraktskrivande idag, så det blir imorgon kl 11 istället. Och direkt efter det ska jag flytta in alla mina saker. Det här ska bli spännande.


Nu borde jag försöka sova så jag orkar bära möbler och flyttkartonger imorgon, nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0