färdigflyttat

Sådärja, nu är alla mina saker i nya lägenheten. Det känns såååå skönt. Ska dock inte sova där fören på tisdag men, nu är iaf alla saker på plats. På tisdag kväll hade jag tänkt få med mig mammsen och hänga upp lite gardiner osv. Jag längtar verkligen till att få börja bo där på riktigt. Jag längtar också tills snön försvinner så man slipper gå en omväg till stan. Dom plogar tydligen aldrig gångbanan där. Jag har faktiskt redan lyckats gå vilse där vi ska bo. Bra av mig! Hur fasiken ska jag hitta hem i fyllan?

Försöker fortfarande tagga martin på lite alkhol på tisdag, men han verkar inte så taggad.. tråkigt nog. Jag ska ändå gå på bolaget imorgon och köpa hem nån öl. Vem tackar nej till öl liksom? Jag ska iaf fira med några droppar alkohol. Måste nog ha lite av det för att kunna somna, haha.

Imorse när jag skulle ta bussen till stan hände en konstig grej. När jag kliver på bussen så ligger det ett paket med muffins där, och så säger han som kör att han ska spinga in på ica och byta dom för dom var tydligen gamla. Och han gör verkligen det också. Hållplatsen efter stänger han av bussen och ropar "jag kommer snart", haha och så går han in på ica. Får man ens göra så? Där satt jag helt ensam på bussen medan han sprang iväg. Ja, jag tycker iaf att det var lite småroligt. Konstig kille.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0