en torsdag sådär

Imorse vaknade jag upp. tröttare än någonsin och bestämde mig rätt snabbt för att somna om i en halvtimma till, det behövdes. Sen jobb, men gick hem lite tidigare för magen är bara emot mig just nu.

Så for jag hem, och blev rastlös på ungefär 2 min, så jag lyckades övertala martin att ta en promenad till ica med mig. Så handlade vi lite mat och traskade hem igen. Jag gjorde korvgryta idag, som faktiskt gick att äta. Kors i taket. Jag är verkligen sämst på att laga mat.. Finns det något tråkigare?

Efter middagen såg jag lite på "den rätte för rosing", haha.. vilket skämt! Sen hann jag städa och tvätta lite och sen kom empan och hängde med mig en stund.

Just nu sitter jag bara och väntar på att få sova, är galet trött. Men våran torktumlare är sämst (eller så är det jag som inte fattar hur den funkar), men den blir verkligen aldrig klar. Inte så mysigt att lägga sig i fuktiga sängkläder. Blää, jag borde försöka hitta en instruktionsbok eller nått. Jag är ju inte så smart alla dagar. Häromdagen frågade martin mig vilken afrikas huvudstad var. Så sa jag och tänkte nån minut, men kom inte på nått.. så sa han "det börjar på in".. så tänkte jag lite till.. sen säger han "men INGET, afrika har för fan ingen huvudstad".. Men vi vet ju alla hur bra jag är på geografi? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0