en tisdag sådär

Började dagen med att sova ut lääääänge.. till klockan ett faktiskt. Riktigt skönt! Sen fick jag för mig att koppla ihop mina högtalare när jag vaknade, bättre sent än aldrig. Fick dom i julklapp och börjar använda dom nu. Jaa, men bra var dom iaf! Sen blev det några timmars jobb idag också. Roligt att få göra nått men jag har mått apa hela dagen. Blää. Måste ringa vårdcentralen imorron. Sen har jag inte gjort nått vettigt på hela kvällen.. eller.. städat lite har jag ju iofs gjort. Men inte så mycket mer än så.

Sista lediga dagen imorgon. Tror jag ska baka med mammsen.. och träna kanske? Så ska jag träffa mändi en stund och hänga med empan på kvällen. Blir nog en bra dag. Martin ska fixa trådlöst internet också hoppas jag. Så jag slipper sitta i hans rum fler gånger. Måste vara världens mest osköna stol.

Här är några bilder på lägenheten just nu iaf. Längtar till ikea-resan!!



Hall


 



Badrum

   

Kök

 

Det var allt för idag, baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0