äntligen helg

Fast, fredagar känns aldrig riktigt som helg för mig, eftersom jag jobbar lördagar också. Men, skönt ändå. Har för en gångs skull inte öppning imorgon så jag kan sova ut lite. Hade tänkt fara och träna och sola imorgonbitti, men alla träningsgrejer är hemma så det hinns inte. Men men, sova ut kan behövas om man ska orkar festa hela natten lång.

Idag var det jobb, och sen vart jag bjuden på middag hemma hos mammsen. Så ska sova här inatt också. Orkar inte fara hem bara för att sova. Ikväll har jag hängt med bästa empan och kollat på let's dance. Och så har vi varit ganska nyttiga ikväll också.. istället för chips & dip så blev det melon, passionsfrukt och ananas.. och okej, liiiite choklad också. Smarrigt vare iaf.


Som sagt, jobb imorron, sen feerrrrrre! Jag är taggad till tusen.

Om man skulle sova kanske? Har som inget bättre för mig. Funderar typ på att spela lite partymusik och göra några övningar från corepasset. För bästa sättet att få bort träningsvärk är väl att träna mer? Eller? Har fått för mig det.
 
baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0