karatefylla

Hahaha, känns stabilt att jag glömt bort att jag skrivit mitt förra inlägg. Jag var nog verkligen full när jag vaknade. ILLA! Den här dagen får gärna ta slut snart, och så hoppas jag på att få slippa va bakis imorgon också.

Märkte igår att jag gått ner i vikt också, jävligt skönt. Inte mycket men, alltid nått. Med tanke på att jag inte gjort annat än att tjocka med godsaker senaste tiden så ska man ju inte klaga. Det måste va enda fördelen med att bara stöta på skitstövlar, det är mitt bästa bantningstips!

På tal om det, så känns inget riktigt okej idag. Varför dras jag till idioter för? Jag känner mig.. lurad! Och jävligt blåögd.. Jag tror för mycket bra om folk. Att jag aldrig lär mig......


game over! ps. varför luktar jag killparfym för? jävligt skumt! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0