granen står så grön och grann i stugan

Då har jag gjort dagens ansträngning, klätt klart granen och försökt dammsuga bort allt barr (plastgranar barrar faktiskt också). Resultatet blev helt okej, men känns som att jag brukar kunna göra det bättre. Har bara inte riktigt någon ork idag. Fick iaf jättefina julkulor av jenny, så lila pynt blev det, precis som jag vill ha det.

Nu funderar jag på att måla naglarna och dricka lite glögg eller nått, i brist på annat... Hade tänkt ta ett bad men jag kokar redan så det kändes inte så lockande.

En ipren nu kanske? Måste få bort sista febern så jag orkar jobba imorgon.

Hur blir man av med blomflugor?!?!? Den lilla jäveln driver mig till vansinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0