uppe med tuppen

Usch vilken värdelös uppdatering av mig senaste tiden, inte likt mig. Men nu du empan, nu ska du få lite att läsa här.

Imorse vaknade jag kl 5, varför vet jag inte. Lyckades iaf somna om och klev upp kl 6 istället. Men får en känsla av att jag snart kommer gå och lägga mig igen och försöka sova nån timme till. Jag börjar dock va rätt så less på att ligga hemma och va sjuk nu. Måste bli frisk till helgen.

Har tyvärr inte så mycket vettigt att skriva. Men tänkte uppdatera med lite bilder istället..



amanda hittade trosor på rean, synd bara att dom va liiiiite för stora



bild från i lördags när vi var på väg till stan.. fråga inte ens, haha!




fin frukost som jag fick i söndags, me like! :)



hjärtat mitt och små råttorna. HUR fin bild? sjukt söt.



sötsötsöt



jag har blivit väldigt ompysslad under mina sjukdagar, det gillas!


Nu borde jag ta tag i att ringa och skälla ut Telia. Tror aldrig att jag kommer gilla det stället. Var in och skulle få mina tv-kanaler, det skulle bara ta 3-4 dagar så skulle jag ha det. In my ass. Det har gått 12 dagar nu, skitställe. Men först, lite vila. Är för trött för att orka gnälla.

Kommentarer
Postat av: empan

bra av dig ;)

2009-08-14 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0