tråååk

Idag har jag varit stressad över allt jag haft att göra, och just nu är jag stressad för att jag INTE har nått att göra. Vill egentligen ta bilen och dra iväg och göra nått, men vad? Och samtidigt är jag typ för trött för att göra nått, men ändå vill jag inte gå och lägga mig än. Att man aldrig är nöjd? Jag borde egentligen gå ut och parkera om min bil som står helt galet snett där ute, men orka? Det gör jag imorgon, haha.

Inatt ska jag sova själv för första gången på jag vet inte hur länge, det känns konstigt. Jag har typ sovit själv i lägenheten 3-4 gånger sen jag flyttade in, och det är snart en månad sen. Lite sjukt ändå. Men kanske lite bra att vänja sig att va ensam ibland också.

Ladda hem nån film nu kanskeeeee?


Kommentarer
Postat av: empan

ladda hem mig!

2009-08-26 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0