jag vill

- bli frisk
- göra om min design på bloggen helt
- få klart i min lägenhet
- shopppppa
- ha helg
- få ett normalt heltidsjobb

Sa jag att jag gärna ville bli miljonär också? eller.. ekonomiskt oberoende! Usch vad äckligt bra livet skulle bli då.

Ne, slut med allt önsketänkande, back to reality.

tjingeling

hittade igen lite gamla bilder, alltid lika roligt!




malle a la brunett

 

frippppan!

 

när jag fick dyngstryyyyk!



alltid lika rolig.



galen kväll... GALEN!



lockigt!



haha say whaaat?
 



sådär ser jag ut när empan blir less på mig.... och ändå saknar jag henne!



kvällen efter jag tatuerat mig, prick 3 år sen igår.



sjukt cooool tjej..........



avslutar inlägget med några degiga lussesnoppar, MUMS!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0