så typiskt

Bara för att jag lovade mig själv att ta en sovmorgon till kl 11 idag, så vaknade jag självklart redan vid tio. Störande. Är lite trött men, kunde inte somna om heller så jag antar att jag är utvilad iaf.


Nu sitter jag iaf och taggar med massa bra musik. Ska snart göra ett ryck och dra mig hemåt. Hade tänkt gå på stan men, tror inte jag orkar det. Har ändå inte råd att köpa nått. Däremot MÅSTE jag på apoteket och be om prover på någon mörkade brunkräm. Jag är nämligen vit i ansiktet, lite brun på överkroppen, och neger på benen. haha. Inte bra.


Jag trodde föresten att det var idag jag fyllde år, hahha.. tills mamma sa att det är ju imorgon. Bra av mig. Jag börjar för gammal. Kan ju inte ens hålla reda på mig själv.


baj!

   

några bilder sen 20årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0